Bezdech senny
 /  /  / Bezdech senny
Bezdech senny

bezdech-senny-3Każdy z nas zetknął się z uciążliwym chrapaniem u siebie czy też u swojego partnera. Ta przykra dolegliwość przeszkadza w czasie snu i nie pozwala na prawidłowy sen i związany z tym wypoczynek. Niewiele osób zdaje sobie jednak sprawę, że chrapanie to objaw bardzo poważnej choroby, jaka jest obturacyjny bezdech senny.
Choroba ta charakteryzuje się wielokrotnym występowaniem podczas snu epizodów ograniczonego lub całkowitego zatrzymania przepływu powietrza przez drogi oddechowe, czyli okresów hipowentylacji i bezdechu. Objawy te stanowią poważne zagrożenie dla naszego zdrowia a nawet życia nie można ich więc bagatelizować.
Nieleczony obturacyjny bezdech senny może doprowadzić do wielu poważniejszych schorzeń, takich jak nadciśnienie tętnicze, niewydolność serca i inne choroby układu krążenia a nawet w wyniku niedotlenienia do udaru mózgu. Ciągłe uczucie zmęczenia i brak niezbędnego wypoczynku może też wywoływać choroby natury psychicznej np. ciężkiej depresji. Kiedy więc zauważymy pierwsze objawy warto udać się do lekarza aby rozpocząć leczenie.

Tags: przesłony wodoszczelne, GAP Fakturowy BMW, glutamina katowice, Stojaki na ulotki - Brooklyn, księgowość wspólnoty Rawa Mazowiecka, elwix torba, Fotoprzekaźnik Sick, Wiedzopedia, internorm okno kf410, vetrex okna bielsko biała, orienteering miejski na imprezę integracyjną