KŁOPOTY Z PĘCHERZEM
 /  /  / KŁOPOTY Z PĘCHERZEM
KŁOPOTY Z PĘCHERZEM

Dla wielu kobiet kłopoty z pęcherzem i oddawaniem moczu są sprawą wstydliwą i nie zawsze mówią o tym lekarzowi a to błąd. Ciągłe bieganie do toalety, ból, jaki towarzyszy przy infekcjach układu moczowego przy oddawaniu moczu i uczucie ogólnego rozbicia mogą się porządnie dać we znaki, ale nieleczone może doprowadzić nawet do uszkodzenia nerek. Infekcja układu moczowego zdarza się trzy razy częściej kobietom niż mężczyznom a to z powodu różnicy w budowie anatomicznej: kobiety mają dużo krótsze cewki moczowe, co ułatwia bakteriom wniknięcie do pęcherza moczowego, gdzie bakterie rozmnażają się błyskawicznie (zwłaszcza po przegrzaniu lub przemarznięciu). Gdy dochodzi do infekcji pęcherza nie obejdzie się bez antybiotyku.
Oprócz infekcji kobiety miewają także tak zwane nieotrzymanie moczu (polegające na mimowolnym oddawaniu moczu), które może być wysiłkowe, czyli zdarzające się na przykład przy kichaniu, kaszlu, śmiechu… kobiety mogą próbować zapobiegać tej dolegliwości przez ćwiczenie mięśni pęcherza, które polegają na powstrzymywaniu strumienia moczu na przemian z popuszczaniem. W bardziej zaawansowanym stadium schorzenia lekarz może zlecić bardziej radykalne środki.

Tags: Usuwanie owłosienia żary, Wiedzopedia, zerwany triceps, Szybkoschnąca Lakierobejca do wnętrz zastosowanie, armatura łazienkowa Apavisa, tanie taxi legnica, Fotoodmładzanie żary, balayage kraków, Szamba Betonowe Piaseczno, firma otwierająca sejfy awaryjnie - Warszawa, rodogosz ogrody